Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Valerie Deveron Søn Mar 11, 2012 1:27 am

Hun tøvede en smule, da han spurgte hende om det; hun var ikke typen, der ville laste andre med sine problemer eller sin bagage, men hun nikkede dog til sidst; hendes taske var ret tung. "Hvis du har lyst, så må du meget gerne."
Hun glædede sig faktisk til at se alle de nye ansigter, og hun mindedes selv den første gang hun satte sine fødder i Hogwartsexpressen. Åh, det var et kært minde.
Valerie Deveron
Valerie Deveron
Admin

Antal indlæg : 39
Points : 93
Join date : 04/03/12
Age : 43
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Gregory Archibald Søn Mar 11, 2012 3:52 am

Han tog imod hendes taske, den vejede betydelig mere end hendes han sagde med et lille grin "måske er det ikke kun eleverne der har pakket lidt for meget. Han satte kufferten ved siden af sig oppe på vognens gulv. Han rakte en hjælpende hånd ud til hende og sagde "my lady!" Han smilede et charmerende smil, mens han så på hende med et glimt i øjet. Han var til tider flirtende, med den måde han opførte sig på omkring kvinder. Han havde ikke været det i lang tid, på grund af Melinda, men hun var efterhånden fortid.
Gregory Archibald
Gregory Archibald

Antal indlæg : 29
Points : 85
Join date : 04/03/12
Age : 45
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Valerie Deveron Søn Mar 11, 2012 4:49 am

Hun tog hans hånd og bed sig i læben, hvorefter hun trådte op i vognen. Hun holdt hans hånd lidt længere end hun måske burde... Til sidst slap hun den dog, og hun så sig lidt omkring... Hun elskede virkelig det her gamle damplokomotiv. "Her dufter af Hogwarts," sagde hun med en snert af savn i stemmen... "Jeg glæder mig godt nok til vi er fremme."
Valerie Deveron
Valerie Deveron
Admin

Antal indlæg : 39
Points : 93
Join date : 04/03/12
Age : 43
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Gregory Archibald Søn Mar 11, 2012 5:29 am

Han tog tasken og kufferten ind i en af kupéerne og kom ud til hende igen og lænede sig ud af vinduet og sagde "du har ret, her dufter helt specielt!" han skævede over til hende og sagde "jeg glæder mig også meget, især til maden, det har altid været noget af det bedste ved skolen!" Han grinede og kom til at tænke på noget "og søen, hvor har jeg brugt mange af mine somre på at bade i den sø, har du prøvet at dykke med gælletang i den sø?" spurgte han med stor nysgerrighed i stemmen, han havde prøvet flere gange, men det var ikke alle der brød sig om at svømme nede i søen på grund af alle de magiske væsner der var der nede, men det var ofte en del af undervisningen at han tog de ældre elever med ned for at se nogle dyr på nært hold.
Gregory Archibald
Gregory Archibald

Antal indlæg : 29
Points : 85
Join date : 04/03/12
Age : 45
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Valerie Deveron Man Mar 12, 2012 3:47 am

Hun fnøs. Hvordan kunne han overhovedet spørge hende...! Gælletang var jo hendes område, fordi botanik var hendes profession. Hun smilede drillende til ham. "Det har jeg. Også med elever. De fleste af dem er... Ret sære med at ville prøve gælletangen, men når først de har prøvet, kan de ikke stoppe igen. Gælletang er en sær, dog nyttig plante..." Hun greb sig selv i at snakke løs om planter igen - det var typisk. Hun kløede sig i nakken og så ud. "Jeg glæder mig bare til senere... Det er altid så sjovt at se på de nye elever, der bliver fordelt på kollegierne.. De er altid så forvirrede til at starte med, men det er virkelig som om at alt falder på plads når de bliver tildelt."
Valerie Deveron
Valerie Deveron
Admin

Antal indlæg : 39
Points : 93
Join date : 04/03/12
Age : 43
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Gregory Archibald Man Mar 12, 2012 4:26 am

Han grinede og sagde "så må vi da næsten tage ud og svømme sammen en dag når alle de nye elever er faldt nogenlunde til!" Han var også meget glad for gælletang, man kunne sagtens bruge besværgelser for at kunne være under vand i lang tid, men gælletang gjorde bare det hele meget bedre, synet og bevægeligheden. Han gik hen til deres kupé og spurgte "vil du ikke med ind og sidde lidt?" Han ventede på hun gik med og sagde "det er helt fantastisk med fordelingen, der er altid lige spændende hvert år!" Han smilede til hende og fugtede læberne kort med tungen.
Gregory Archibald
Gregory Archibald

Antal indlæg : 29
Points : 85
Join date : 04/03/12
Age : 45
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Valerie Deveron Man Mar 12, 2012 5:24 am

Hun satte sig overfor ham i kupéen, holdt kort øje med hans læber, men vendte så blikket ud mod perronen, der endnu var tom, bortset fra et par lærere, der også var begyndt at dukke op allerede nu. De fleste kom dog lige i sidste øjeblik, eller var allerede taget hen på skolen et par dage før for at være med til forberedelserne. Selv vidste hun at rektor Kreios var på skolen lige nu. Rektor Kreios... Et godt emne at diskutere. "Har du snakket med Mortimer i ferien?" spurgte hun. Hogwarts' rektor var altid så hemmelighedsfuld, og der var næsten ingen der vidste hvad han lavede, og hvornår han gjorde det. Det var et mysterium, og hun var ikke helt tryg ved det.
Valerie Deveron
Valerie Deveron
Admin

Antal indlæg : 39
Points : 93
Join date : 04/03/12
Age : 43
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Gregory Archibald Man Mar 12, 2012 6:30 am

han rystede på hovedet og sagde "selvom jeg har været lærer på skolen i mange år, har jeg ikke snakket meget med ham, han holder sig næsten altid for sig selv, jeg ser ham kun under middagen, men der snakker jeg med jer eller noget i den stil!" Han trak på skuldrende og lænede sig tilbage i det polstrede sæde. Han var dejligt afslappet, han kunne høre der var en del der var kommet efterhånden. Han overvejede at gå ud igen for at se om nogle havde brug for hjælp, men stoppede sig selv da han tænkte på der jo var vejledere der nok skulle sørge for det og så ville han også hellere være sammen med Valerie. Han lagde blikket på hende og smilede "jeg bliver faktisk helt nysgerrig efter at vide mere om dig!" sagde han med en nysgerrig tone
Gregory Archibald
Gregory Archibald

Antal indlæg : 29
Points : 85
Join date : 04/03/12
Age : 45
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Valerie Deveron Ons Mar 14, 2012 2:24 am

Hun nikkede til hans ord om rektoren, og hun kunne jo kun give ham helt ret... Den mand var et mysterium i sig selv, et mysterium som de nok aldrig nogensinde ville få løst... Hun kunne ellers godt bruge en rektor, der ville bekymre sig lidt mere om eleverne end han umiddelbart gjorde. Hun vågnede lidt op, da han ville vide mere om hende og smilede så skævt. "Nuvel," sagde hun stille. "Hvad er det så, du vil vide..?"
Hun lagde benene over kors og lænede sig tilbage, tænkte lidt... Jah, hvad kunne hun egentlig sige..?
Valerie Deveron
Valerie Deveron
Admin

Antal indlæg : 39
Points : 93
Join date : 04/03/12
Age : 43
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Gregory Archibald Fre Mar 16, 2012 9:17 pm

Han smilede let til hende og spurgte med en smule forsigtighed "hvordan er det at have en willie som mor, har du nogensinde oplevet hendes natur, eller er hun meget god til at blive i sin menneskelige skikkelse?" han var meget nysgerrig, selvom de blev fornærmet over det, var Willier set som magiske væsner, man skulle aldrig kalde dem for et dyr, men de var ikke mennesker, men et menneskeligt væsen, noget man aldrig skulle gøre, er at fornærme dem. Han så på hende og lagde hovedet på skrå og smilede venligt til hende
Gregory Archibald
Gregory Archibald

Antal indlæg : 29
Points : 85
Join date : 04/03/12
Age : 45
Geografisk sted : Hogwarts

Tilbage til toppen Go down

En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts - Page 2 Empty Sv: En dag i London, før turen tilbage til Hogwarts

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum