Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

1 årgang, uge et.

 :: Lektioner

Go down

1 årgang, uge et. Empty 1 årgang, uge et.

Indlæg af Hailey Pierce Ons Mar 14, 2012 9:32 pm

Eleverne sad allerede i klassen da Professor Pierce trådte ind ad døren. Hendes hår var sat op i en stram knold, og den sorte kappe sad over den grønne skjorte hun havde på. Hun sendte et smil til alle eleverne som kigge en smule skræmt på hende. "Hvad er du?" lød en lille hvisken omme bag ved de andre. Stemmen kom fra en lille pige fra Ravenclaw. "Det var et yderst godt spørgsmål. Hvad er jeg?" Hailey gik lidt rundt i lokalet, og tog sig til nakken. "Først vil jeg sige velkommen til Magiens Historie, mit navn er Hailey - og jeg vil være jeres lærer i løbet af jeres tid her på Hogwarts. Og nu til spørgsmålet, hvad er jeg?" hun smilede kort, og viste hendes spidse tænder. "Jeg er sådan set vampyr." sagde hun kort, og skrev langsomt noget op på tavlen imens eleverne tænkte over hendes svar. Hun vendte sig så om og kiggede lidt på eleverne igen. "Nu til ugens opgave."

Ugens opgave.
I skal lave en lektie omkring Slytherin kollegiet. I skal komme ind på - og gerne mere.
- Hvem var skifteren af kollegiet?
- Hvad er Slytherin kollegiet kendt for?
- Fortæl lidt om Slytherins historie.
- Hvilket spøgelse er Slytherins husspøgelse - fortæl gerne en baggrundshistorie om ham, måske omkring hvordan han døde.
Ordkravet er 100 ord, jeg er sikker på I sagtens kan overholde det.


Hailey lod hånden køre op til hagen hvor hun lod den blive. "Kreative lektier vil blive belønnet, og husk nu hvor I har fået jeres informationer fra, ellers vil karakteren være trold. Og endnu vigtigere, jeg vil ikke have I snyder i mine timer. Snyd vil blive meldt til Rektor Mortimer, og få konsekvenser." Hun smilede bredt til eleverne og satte sig så på stolen ved sit bord.
Hailey Pierce
Hailey Pierce

Antal indlæg : 12
Points : 26
Join date : 12/03/12
Geografisk sted : Hogwarts, Skotland.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Lektioner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum